دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

دمت گرم














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

gif_icon063همین که یادما هستی دمت گرم

gif_icon063همین که مرهم دردی دمت گرم

gif_icon063در این دنیا که مردم بی وفایند

gif_icon063همین که با وفا هستی دمت گرم

 



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت9:34---27 مرداد 1393
دمت گرم!!


امیرمحمد
ساعت1:23---15 مرداد 1393
سلام آبجی حانیه من شما رو به یک جشن تولد در وبلاگم دعوت می کنم 15 مرداد منتظر نظرات خوبتون در وبلاگم هستم جشن تولد آبجی فاطیما هست. فاطیما منظورم نویسنده وبلاگ بی دریغ باش مثل باران خواهرم هست حتما حتما حتما بیاید
پاسخ:چشم حتمن..


امیرمحمد
ساعت19:38---14 مرداد 1393
لایکککککک

ava
ساعت19:47---13 مرداد 1393
hani upaaaaaam

Kh
ساعت17:37---12 مرداد 1393
زندگي يعني چه؟ يعني آرزو كم داشتن
چون قناعت پيشگان روح مكرم داشتن
جامهي زيبا بر اندام شرف آراستن
غير لفظ آدمي معناي آدم داشتن
قطره ي اشكي به شبهاي عبادت ريختن
بر نگين گونه ها الماس شبنم داشتن
نيمشب ها گردشي مستانه در باغ نياز
پاكي عيسي گزيدن عطر مريم داشتن
با صفاي دل ستردن اشك بي تاب يتيم
در مقام كعبه چشمي هم به زمزم داشتن
تا برآيد عطر مستي از دل جام نشاط
در گلاب شادماني شربت غم داشتن
مهتر رمز بزرگي در بشر داني كه چيست
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن
مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگی پیکار نیست
سهم ما چون دامنی گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست
آب و رنگ زندگی زیباست در قصر خیال
جلوه این نقش جز بر پرده ی پندار نیست
با نسیم عشق باغ زندگی را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

پاسخ:قشنگ مث خودتون..


m
ساعت15:17---12 مرداد 1393
سلام حانیه خانم بی معرفت
چه خبرا؟؟؟!!!!
بدون ما خوش میگذره بهت؟؟؟!!!!
فقط بلدی بری تو وبلاگ معلم عزیزترازجون من گریه کنی!!!!!؟
اصلا پرسیدی من این چند روز چرا نبودم؟؟؟!!!!

بعدشم من چرا ازشما ترسیدم؟؟؟!!!

شما ترسیدی که نیومدی تهران!

واقعا که......

پاسخ:شرمنده.....حالم خوب نبود...ببخشین اجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 مرداد 1393برچسب:,| 1:50 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]